onsdag 17. september 2014

Mine egenandeler

Mine egenandeler

Legetjenesten Oversikt over mine e-resepter - Barns e-resepter - Min fastlege - Mine egenandeler - Mine vaksiner. Klikk p Skriv ut egenandeler og lever hos Si Rd og Helse.

Nkkeltallsrapport 2015 for tilbys flere elektroniske selvbetjeningstjenester via, som for eksempel Mine resepter, Mine egenandeler og kjernejournal. Egenandelskort (frikort Frikortordningene skal skjerme deg mot for hye utgifter til egenandeler. Mine egenandeler viser om du har rett til frikort.

Egenandeler - Helse Nord RHF

Nkkeltallsrapport 2015 for

Under Mine rettigheter finner du Mine egenandeler. Frikort for helsetjenester - Logg inn p Mine egenandeler. Mine egenandeler Min fastlege Mine resepter Mine vaksiner Meld bivirkninger Bestill Europeisk.

Informasjon om prosjekt Mine pasientreiser - forenklet. Tjenesten gir deg oversikt over egenandelene du har betalt og om.

Se dine egenandeler p

For deg som bruker skjermleserleselist: har du problemer med skrive i skeboksen forsk bytte mellom lese og skrivemodus. Mine egenandeler viser oversikt over hva du har betalt i egenandeler. Deg inn p og bruke tjenesten Mine resepter.

Dette gir bedre oversikt og strre forutsigbarhet. Den nye tjenesten Mine egenandeler gir oversikt over registrerte egenandeler og utbetalte refusjonsbelp. Og tilgang til mange elektroniske tjenester: mine resepter, mine egenandeler, vaksiner, bytte fastlege, bestille europeisk helsetrygdekort og mer.

Sjekk egenandelene som er registrert p deg under egenandelstak 1 ved logge inn p Min helse. Min helse Du er her: Haraldsplass Diakonale Sykehus Min helse.

Min helse

Min helse Min helse er omrdet p der du finner alle selvbetjeningstjenestene. Selvbetjeningslsninger, som Mine resepter, Min fastlege, Mine egenandeler og. 5-3-egenandelstak-1 - Rundskriv - Rettskildene Bruker kan selv underske om egenandeler er registrert i Egenandelsregisteret via nettjenesten Mine egenandeler hos. Oversikt over avtalespesialister (leger og psykologer) i Akershus som har refusjonsavtale. Tjenesten Mine egenandeler er snart klar for lansering p.

Du kan ogs bestille helsetrygdkort og melde bivirkninger. Frikort for helsetjenester egenandelstak 1 Nr en innbygger har frikort, betaler hanhun ikke flere egenandeler for.

Ved hjelp av elektronisk ID kan du selv. Bl resept og egenandeler - Apotek 1 Bl resept og egenandel.

Penger tilbake - SI Klikk deretter p Min Helse. Tjenesten Mine egenandeler er en tilgjengelig selvbetjeningslsning p Min. Dagens regelverk, og det er igangsatt prosjekt Mine pasientreiser som jobber. Fra februar 2012 kan du selv sjekke om du nrmer deg frikort via siden Mine egenandeler.

Sjekk dine egenandeler Den nye tjenesten Mine egenandeler gir deg oversikt over registrerte egenandeler og utbetalte refusjonsbelp. (Med og uten amming) hvordan var det for dere?

Apotek 1 Drammensveien 201, Lierskogen - pningstider. Apotek 1 Ra - Apotek 1 Apoteket ligger sentral p Ra ved Ra torg. Apotek1 Apotek 1 Hagan - pningstider, adresse, telefonnummer Apotek1 Apotek 1 Hagan, prsentation af sted og pningstider. Bergen Storsenter - Vitusapoteket Nordstjernen Apoteket er vaktapotek for Bergen og omegnskommunene, og har utvidede pningstider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.